COMPUTERPROBLEMEN


U heeft een probleem met uw computer? Dan bent u hier aan het juiste adres! U kunt ons op verschillende manieren bereiken...

Voor het aanmelden van een storing zijn er een aantal mogelijkheden.

HELPDESK SYSTEEM
Voor het aanmelden van een nieuwe storing op ons helpdesk systeem gaat u naar deze website. Wanneer u een login heeft gekregen dan kunt u hier inloggen. Heeft u geen login klik dan aan de linkerkant op nieuwe vraag stellen en vul alle gegevens zo compleet mogelijk in. Wij krijgen een melding dat u een storing heeft aangemaakt en zullen zsm contact met u opnemen. (desgewenst kunnen wij ook een login voor u aanmaken)

PER EMAIL
Heeft u (nog) geen login voor onze helpdesk pagina dan kunt u ook per email een ticket aanmaken in ons helpdesk systeem.
U mailt naar support@mickcom.nl Probeer uw probleem of vraag zo duidelijk mogelijk te omschrijven.
Het helpdesk systeem zal nu automatisch een ticket creeeren, en ons daarvan op de hoogte stellen. Op deze manier blijft u gemakkelijk op de hoogte van de status van de storing

TELEFONISCH
Heeft u internet problemen of een niet werkende computer, dan kunt u telefonisch (0348-554821) contact met ons op nemen.
Wij zullen dan de vraag of probleem handmatig gaan invoeren in ons ticketsysteem.


AFHANDELING VAN EEN STORING
Wanneer wij uw vraag / probleem in ons systeem hebben staan zullen wij deze gaan analyseren en nadenken over een gepaste oplossing. Vervolgens zullen wij per mail of telefoon contact met u zoeken om te bespreken hoe we uw vraag kunnen gaan oplossen.
Het kan zijn dat we de vraag telefonisch, met hulp op afstand kunnen oplossen. Wanneer dit niet mogelijk is zullen we een afspraak met u maken om bij u langs te komen.
Mickcom ICT
Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT Mickcom ICT